Amazon Lojistik

Amazon.com.tr’de zaten satış yapıyor musun?
Amazon.com.tr’ye yeni misin?

Liste Kayıtların

Liste Kayıtlarını İyileştir
Kaliteli ürün listelemeleri, müşterilerin ürünlerini bulmasını, değerlendirmesini ve satın almasını kolaylaştırarak, müşteri deneyimini geliştirmeye yardımcı olur. Liste kayıtlarını en uygun durumda tutmak ve rekabetçi bir şekilde fiyatlandırmak, yalnızca Satın Alma Kutusunu kazanmak için değil, aynı zamanda satışları artırmak için de ilk adımdır. Listelemeler rekabetçi bir şekilde fiyatlandırılmazsa veya görünür değilse, Amazon Lojistik envanteri de hızlı hareket etmeyebilir.
Temel Ürün Bilgileri
Temel Ürün Bilgileri
  • Görseller, müşterilerin ürünleri seçmesine ve satın alma kararları almasına yardımcı olur.
  • Markalar, müşterilerin arama sonuçlarını filtreleyebilmesini sağlar. Müşteriler markaya göre filtre uyguladığında, listelemede marka adı (Açıklamalar kısmına dahil edilmiş olsa dahi) eksik ise ürünü bulamayabilir.
  • Açıklamalar, müşterilerin benzer ürünleri karşılaştırmalarını ve satın alma kararı vermek için baktıkları ayrıntılara ulaşmalarını sağlar.
Detaylı Ürün Bilgisi
Detaylı Ürün Bilgisi
Boyut, üretici parça numarası ve malzeme türü gibi ayrıntılı bilgiler, müşterilerin listelemeni bulmasına yardımcı olabilir:
  • Ayakkabı bedenleri gibi beden ölçüsü, müşterilerin arama sonuçlarını hassas bir şekilde ayarlamasını ve kendi gereksinimlerine uygun ürünleri daha hızlı bulup satın almasını sağlar.
  • Kıyafet için ipek veya sırt çantası için keten gibi malzeme türü, müşterilerin aramalarını malzeme tercihine göre daraltmasına olanak tanır.
Listelemelerinin Kalitesi
Listelemelerinin Kalitesi
Envanter Yönetimi sayfası, ürün ve envanter listeleme bilgilerini aramak, görüntülemek ve güncellemek için belirli araçlar sağlar. Aşağıdakiler gibi ürün listeleme özelliklerini kolayca tanımlayabilirsin:
  • Başlıklar: Listelemelerinde bazı ürün başlıkları çok uzun veya kısa ise ya da tamamen küçük veya büyük harflerle yazılmışsa burada bir iyileştirme fırsatı olabilir.
  • Ürün açıklaması ve ürün özellikleri: Ürün listelemende bir ürün açıklaması (ürünün temel özelliklerini ortaya çıkaran kısa bir paragraf) veya ürün özellikleri (garanti, uyumluluk vb. gibi önemli ürün özelliklerinin bir listesi) yoksa bir geliştirme fırsatı olabilir.
  • Görseller: Listelemenin görselleri önerilen standartlara uymuyorsa, bu görsellerin düzeltilmesinde bir fırsat olabilir.
  • Marka ve Üretici: Listelemen bir marka ve üretici bilgisi içermiyorsa, ekleme yapmak faydalı olacaktır.
  • Kategoriye Özel Geliştirme Olanakları: Listelemende, benzer ürünleri karşılaştıran bir alıcı için gerekli olan ekstra bilgiler yer almıyorsa, bir iyileştirme fırsatı olabilir. Örneğin, dijital kameraları listeliyorsan ancak özelliklerine megapiksel çözünürlüğü veya lens odak uzaklığı dahil edilmemişse, burada kategoriye özel bu bilgiyi de girmekte fayda olacaktır.
Kategori Stil Kılavuzları, ürünlerini Amazon.com.tr'de etkili bir şekilde listelemene ve satışlarını daha üst düzeye çıkarmana yardımcı olacaktır.
Görsel Kuralları
Görsel Kuralları
  • Satıcılar, Amazon'da sattıkları bir ürüne sekiz adede kadar görsel ekleme seçeneğine sahiptir.
  • Bu görsellerin, sattığınız spesifik ürüne özel olması değil, ürünün genel özelliklerini temsil etmesi beklenir.
  • Ürün detay sayfalarımızda başka kişilerin veya şirketlerin telif hakkı alınmış resimlerinin kullanılmasına izin verilmemektedir.
Amazon.com.tr’de zaten satış yapıyor musun?
Amazon.com.tr’ye yeni misin?
© 2018 Amazon.com, Inc. veya bağlı ortaklıklar. Her hakkı saklıdır