Fiyat, bulunabilirlik, ürün çeşitliliği ve satış geçmişi birlikte ürününün arama sonuçlarındaki konumunu etkiler. Bunun yanı sıra Amazon.com.tr ürünleri daha düzenli tanıtmak için arama sonuçlarını sürekli yenilemektedir. Bu da daha iyi satış yapan ürünlerin listenin başında olma eğiliminde olduğu anlamına gelir; böylece satışların arttıkça, ürünlerinin arama sonuçlarının tepesinde daha sık yer almasını sağlayabilirsin.
Arama terimleri (anahtar kelimeler), müşterilerin Amazon.com.tr'deki ürünleri bulmak için kullandıkları birincil yöntemdir. İyi arama terimleri, ürün görünürlüğü ve satışların artmasına yardımcı olur. Çoğu ürün 250 karaktere kadar anahtar kelimeyi destekleyebilir. Alıcı düşünülerek yazılan popüler terimler yardımcı olabilirsin. Alıcı düşünülerek yazılan, kategorinin popüler terimleri yardımcı olacaktır.
Not: Ürünlerin için arama terimleri belirlerken yürürlükteki tüm mevzuata uyman gerekir ve üçüncü kişilerin ticari markalarını veya markalarını içerebilecek, üçüncü şahısların fikri mülkiyet haklarını ihlal etmen yasaktır.
Arama terimlerini optimize etmek için bazı ipuçları: